درمان قطعی و همیشگی افسردگی، وسواس و استرس و اضطراب | بدونه قرص و دارو
درمان قطعی و همیشگی افسردگی، وسواس و استرس و اضطراب | بدونه قرص و دارو

درمان قطعی و همیشگی افسردگی، وسواس و استرس و اضطراب | بدونه قرص و دارو

راهی برای تغییر زندگی شما

چرا فروش یاد بگیریم؟

چرا فروش یاد بگیریم؟


چرا فروش یاد بگیریم؟

فروش یک واقعیت مسلم زندگی است. کودکان در همان سال های اول زندگی خود فروش را یاد میگیرند. شما هم یاد گرفته اید.

آیا آن موقع‌ها در این کار موفق بودید؟ آیا اکنون موفق هستید؟ آیا علاقه دارید توانایی هایتان را در این زمینه پروش دهید؟ آیا دوست دارید وقتی فروش می کنید، درباره خودتان و نتیجه کار احساس بهتری داشته باشید؟‌ اگر بخواهید می توانید…

  

چرا فروش یاد بگیریم؟

لازم است بعضی سو تفاهم ها را درباره فروشنده از بین ببریم.

اول، فروشنده تقریبا به صورت لغت کثیفی جا افتاده است. اکثر افراد تصور می کنند فروشندگان از تمام تکنیک های موجود، از جمله عدم صداقت، گول زدن دیگران و دیگر ابزارهای نامتعرف برای سفارش گرفتن استفاده می کنند.

این که فروشنده از نیاز های مشتری خود خبر ندارند و قصد ندارند رضایت خاطر وی را فراهم آورند، بلکه تنها هدف آن ها گرفتن حق کمیسیون خود است. در واقع این تصویری خوبی از فروشنده ای با فشار خون بالا است – اما فروشنده حرفه ای کاملا متفاوت است.

حرفه ای ها در ابتدا، انتها، و همیشه به مشتری خود فکر می کنند، آن ها می دانند که کمیسیون‌شان هم بطور اتوماتیک پرداخت خواهد شد. پزشکان، مهندسان و حسابدار ها هم همین کار را می کنند. نه؟ پزشک ابتدا به مداوای بیمار فکر می کند، برای همین است که جامعه به پزشکان احترام می گذارند.

در بسیار از کشورها فروشندگان موفق از آبرو و احترام خوبی در جامعه برخوردارند. چنین فروشندگانی احتمالن مثل پزشک ها به داشنگاه نرفته اند. آن ها حرفه ی خود را از طریق توجه به دیگر فروشندگان موفق یا از رقبای خود فرا گرفته اند. در تحلیل نهایی، مشتری رئیس است در مورد موفقیت یا عدم موفقیت فروشنده تصمیم می گیرد.

فروشنده حرفه ای می داند بهترین مشتری ها غازهایی هستند که می توانند تخم طلایی بگذارند و خالصانه از این غازها مراقبت می کند و به آن ها احترام می گذارد.

فروشندگی حرفه ای سه جز دارد، دانش کافی نسبت به محصول، مهارت در فروشندگی و منش فروشندگی، اما رده بندی و میزان اهمین آنها تعجب آور است:

دانش کافی نسبت به محصول ۱۰درصد

مهارت در فروشندگی ۲۰ درصد

منش فروشندگی ۷۰ درصد

مثل اکثر چیزهای دیگر در زندگی، منش است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند. آموزش های محمد جانبلاغی به شما کمک می کند مهارت و منش فروشندگی خود را در سطح بالا نگه دارید.

اگر بطور مستمر و منظم به سایت مراجعه و مطالب و مباحث فروش را دنبال نمایید، بدون شک هم فروش حرفه ای، هم موفق و هم در جامعه از احترام برخوردار خواهید بود.

 

سایر خدمات دوره کوچینگ

مکتب زندگی

رواندرمانگر محمد جانبلاغیمکتب زندگی   رواندرمانگر محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد